Allerlaatste dagje Zuid-Afrika.. Cape Town.

14 september 2015 - Cape Town, Zuid-Afrika

Lieve allemaal,
Vandaag ons laatste dagje achter de rug in het super mooie Zuid-Afrika! Eerst ga ik vertellen wat we vandaag nog gedaan hebben, eerst rustig aan ontbeten weer ingepakt en uitgecheckt bij onze laatste lodge. Om 11.00 hadden we nog een tripje gepland staan naar Robbeneiland, en weet je wat... Hij ging gewoon door! Haha.. en dat was wel enorm indrukwekkend. Heel bijzonder hoe het er toen aan toe ging en het stuk geschiedenis van hun. Heftig en bijzonder! En ook een mooi eiland om dat vooral niet te vergeten, maar het is dat je weet wat er zich afgespeeld heeft waardoor je er een bepaald gevoel aan over houdt. Bij terugkomst hebben we enorm veel zeehonden gezien. En jemig wat zijn ze groot hier zeg! Die van Texel zijn er niks bij.. We zijn erna nog even naar de tafelberg gegaan om nog even terug te kijke en eventueel een kleinigheidje te kopen als herinnering. Maar uiteraard was het daar gesloten.. Haha maar we snapte waarom, wat een weer onweer, mega veel wolken.. We liepen en reden er middenin! Wel heel gaaf! We hebben nog even lekker wat rond gelopen en s'avonds een hapje gegeten en nu... zitten we dan op het vliegveld, ingecheckt en wel te wachten op de terugvlucht. Maar met een ontzettend fijn en goed gevoel!

We zeggen allebei dat we definitely terug gaan komen in Zuid-Afrika! Want wow wat hebben we hier een mooie tijd gehad!!! Dit was onze reis! (L)
Heel veel liefs en een dikke kus van ons!! Xxx

1. Anneke:
    14 september 2015
    Een fantastische vakantie om nog heel lang van na te genieten!
    Een heel goede vlucht en tot snel!!
    Dikke kus van ons! ✈️✈️
  2. Leo:
    15 september 2015
    toppie lekker zo'n heerlijke vakantie ,nog even een trippie in het vliegtuig en we zien elkaar . ;-) :-) paps en de knuffels