Dag 20 Kaapstad en.....

11 september 2015 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vandaag jeetje waar moet ik beginnen.... Wat Deb zei waar blijft je blog je hebt genoeg te vertellen over vandaag. Haha en dat is het zeker!!!

Nou de dag begon gek... we zouden een helikopter vlucht maken maar helaas ook die ging weer niet door ivm het slecht weer (veel wind). Dus nou dan maar verzetten naar morgen.. Dan was onze volgende missie de tafelberg, maar dan wel met de kabelbaan. Ook die ging niet door de wind. Nou lekker dan.. oké beetje wikken en wegen, goed we gaan hem doen maar dan hicken! Bergschoentjes aan en gaan! Pfoe pittige wandeling maar wow gaaf zeg! Wat een uitzicht! We stonden daar heerlijk saampjes te genieten van het uitzicht, en toen vroeg Ray een dame om wat foto's van ons saampjes te maken. En ineens pakt ie daar wat uit zijn zak gaat ie op zijn knieën en vraagt ie me ten huwelijk... Zeg ik nog, wat doe je nou? Dit had ik nooit verwacht. Maar er kwam een dikke JA! 3x geloof ik haha... Als mensen ons feliciteren daar, echt super leuk mooi en bijzonder! Ik moet wel zeggen dat ik even van slag was maar voelde me als de gelukkigste vrouw.. hihi... We hebben heerlijk saampjes nagenoten van het moment en het uitzicht! En gelukkig konden we terug met de kabelbaan, want we hadden er nu wel genoeg van.
Erna zijn we langs de supermarkt gereden een fles champagne en bonbons gekocht wat glazen uit de lodge geleend en zijn we doorgegaan naar Signalen Hill om er even fijn op te proosten bij de zonsondergang! Hapje eten en nu lekker nagenieten van weer een geweldige dag! Dikke kus van ons!!!

1. Mariska:
    11 september 2015
    Joehoe! Wat een dag! Om nooit meer te vergeten!!
  2. Is de knikkerpot al leeg?:
    11 september 2015
    Zo cool gefeliciteerd xxxxxx
  3. Leo:
    12 september 2015
    he hallo gefeliciteerd geweldig dus jij ook verrast , geniet er mooi van en maak er nog fijne dagen groetjes paps en de knuffels nu :-) ;-)
  4. Jan:
    12 september 2015
    Na een mooie dag toch een hoogte punt gefeliciteerd
  5. Anneke:
    12 september 2015
    Wauw, dat noem ik pas romantiek! Wat ontzettend leuk, jullie horen ook écht bij elkaar! Potje en deksel, Jip en Janneke... Van harte gefeliciteerd, jullie saampjes! Dikke zoenen van ons
  6. M&M:
    14 september 2015
    Geweldig, mooi om later te vertellen aan de kids! ;-)
  7. Daan:
    19 september 2015
    Wauwie echt super gaaf :-)