Dag 22 Cape Town

13 september 2015 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Lieve Allemaal..

Nu is het aftellen dan we een beetje begonnen.. de laatste daagjes hier in kaapstad. Vandaag zou ik eigenlijk de skydive gaan doen maar helaas weer door het weer gaat het niet door. Al snappen wij niet waarom want het is de meest prachtige en rustige dag die we hier gehad hebben.. Maar goed het zal wel zijn reden hebben dat het niet doorgegaan is. Wie weet komt het er ooit nog van. We zijn naar de andere kant van de Tafelberg gereden, een heel mooi plekje bij het strand en het weer was er perfect voor! Heerlijk zo van plekje naar plekje gereden wat weer heel veel mooie plaatjes opleverde!
En dan om 14.30 was het zover de helikopter vlucht ging door!! 3x is scheepsrecht ; -). We deden de langste vlucht zodat we ook Cape point meepakken. En wow wat was het mooi zeg. De zo'n scheen heel goed en ver zicht hadden echt een vlucht om niet te vergeten! Gaaf!! Daarna zijn we even lekker op het terras gaan zitten en hebben we even lekker nagenoten ervan. Een mooie afsluiting van deze vakantie vinden we allebei!
Erna hebben we lionshead nog even beklommen voor een geweldige zonsondergang! Echt super mooi! En het is waar, ze zijn hier veel mooier dan thuis. We hebben ons erna even lekker opgefrist om een hapje te gaan eten, Mama Afrika was helaas niet open dus we gingen voor een goed stuk vlees! Met een voldaan gevoel deze dag afgesloten en lekker richting bedje! Morgen de laatste dag, maar we zeiden tegen elkaar het is ook wel weer goed zo. We hebben (bijna) alles gedaan wat we wilde en we hebben zoveel gaaf meegemaakt dat het ook weer fijn is om naar huis te gaan en al je ervaringen kan delen met iedereen! Alleen Robbeneiland morgen nog en een goede terugvlucht! Dikke kus van ons!

1. Leo:
    14 september 2015
    hoi ray dat lus je wel zo'n stuk dat gaat er altijd in toch ,en lekker naar robben island. goetjes paps en de knuffel ;-) :-)
  2. Leo:
    14 september 2015
    hoi gaat er altijd wel in zo'n stuk vlees toch en zo te zien aan katink is het lekker weer, nou nog genieten genieten van robben. groetjes paps en de knuffels.
  3. Anneke:
    14 september 2015
    Prachtige foto's weer! Geniet nog van de laatste uurtjes is het mooie Afrika! Goede vlucht! We zijn heel benieuwd naar al julie verhalen!
    Veel liefs van ons! Xxx
  4. M&M: