2e dag: Van Johannesburg naar hazyview

24 augustus 2015 - Hazyview, Zuid-Afrika

Wat een heerlijk dagje vandaag! Eerst een goed ontbijt genomen in het hotel, en daarna de auto en wat tips in ontvangst genomen. Heerlijk eindelijk doen wat we zo leuk vinden (rondtouren in een land wat ons enorm boeit "vrijheid"!!)
Nou... en daar gaan we dan,... links rijden.. haha nou dat went zo zeggen ze dan, was best even wennen kan ik zeggen. Maar goed wij dus onderweg. Eerst van Belfast via Dullstroom de bergen in (de Long Tom Pas, WOW heel mooi) wat een hoogte bereikt van 2150 meter. Daar ook ons eerst wild gezien 5 bavianen!! Haha zo ineens op de weg.. toch best bijzonder! Daarna doorgereden naar de Lone Creek falls van 70 meter hoog. Wat een plaatje ook weer! Je neemt hier even een zijstraat en er is zo ineens zoiets prachtigs! Maar toen moesten we toch echt richting onze B&B. Want het werdt zo ineens later.. En waren toch na alle indrukken tijd aan een beetje ontspanning , en daar was het jemig wat een plek zeg! En daar mogen wij vanavond verblijven Ik vroeg nog heel hoopvol aan Ray na 4 muggenbulten in 10 min rijker, hoe lang blijven we hier? 1 nacht..... helaas, maar nu zijn we allebei optimaal aan het genieten na heerlijk gegeten te hebben bij een restaurant om te hoek (met een Amarula, Z-A likeur) en zitten hier bij ons kaarsje buiten naar de kikkers en krekels te luisteren verliefd op het land de mensen en elkaar met een rijk gevoel! Dikke kus uit het mooie leuke zuid Afrika!

1. Mariska:
    25 augustus 2015
    Oh wat heerlijk klinkt het al allemaal!
  2. Leo:
    25 augustus 2015
    hoi alles gaat lekker zo te lezen eerste dag is heerlijk geweest toppi groetjes paps
  3. Anneke:
    25 augustus 2015
    Dat is alvast een goede start van jullie avontuur! Klinkt super, leuke foto's ook! Geniet!!
    Liefs van ons. Xx
  4. Joke:
    25 augustus 2015
    Leuk hoor dat jullie het zo fijn hebben!
    Liefs!!!
  5. Leo:
    25 augustus 2015
    he die fotoos fantastisch groetjes paps