3e dag van Hazyview naar Thornhill (Private lodge)

25 augustus 2015 - Thornhill, Zuid-Afrika

Vandaag hebben we ons super leuke hutje verlaten en weer in de auto gestapt om mooie dingen te zien! Na 10 min alweer de 1e apen gespot ze blijven leuk! De rit naar de Mac Mac falls was echt super mooi! Maar daar aankomende nog veel mooier! Wow wat een prachtige waterval en we troffen hem met een mooie regenboog! Daarna op voor de panorama route. Heel mooi! De pinacle, gods window, wondervieuw, bources luck (dit is zo bijzonder doordat het gecreëerd word door de natuur zelf, eigenlijk alles.. ) en de 3 rondavels allemaal even mooi op zijn eigen manier! We zijn ook stiekem nog langs de lisbon waterval gereden want die wilde we met zijn hoogte van 90 mtr toch ook zien! En wow heel erg mooi!! Maar ja na dit alles hadden we nog steeds niet geluncht doordat we steeds dachten eerst nog even dit.. haha tja en om 15.00 begonnen we toch echt een beetje stil en kribbig te worden haha..dus even lekker gegeten en op naar Thornhill/ onze volgende lodge! Halverwege de weg ernaartoe werdt het onverhard nou dat was even drillen zeg haha en op een gegeven moment RAY!.. een giraf!!! Zo ineens vlakbij! En nog 1! Wow zo cool! En toen we wat verder kwamen stuk of 6 zebra's! Met een jong heel bijzonder om te zien! En daar kwamen we aan bij ons hutje weer allemaal zebra's en aapjes! Zo leuk!! Daar lekker ons opgefrist en werden voor het avondeten opgetrommeld, ja echt opgetrommeld! En gingen rond het kampvuur zitten en kregen heerlijk eten voorgeschoteld. Daarna even na geborreld met zijn 2 en toen lekker ons bedje in! En opladen voor een nieuwe mooie dag!

1. Anneke:
    26 augustus 2015
    Wauw, wat bijzonder, zeg! En wat een prachtige foto's weer! Dat zullen behoorlijk wat kippenvel momenten zijn geweest!
    Veel liefs van ons!
    XXX
  2. Maarten:
    He katinka en Ray,
    Echt bijzonder deze ervaringen he, kan me helemaal inleven in de verhalen die je schrijft , heel bijzonder het plezier en genieten straalt er van af.
    benieuwd naar je volgende verslag, groetjes van de de Witjes uit Leusden
  3. Leo:
    26 augustus 2015
    hoi gaat lekker zo toch heerlijk alles geregeld en dan toch weer verrassinge leuk houden zo ;-) groetjes en een knuffel paps
  4. Jan:
    29 augustus 2015
    Hoy Ray en Katinka jullie hebben al veel moois gezien nu nog de laatste twee veel plezier nog