Dag 5 Van Thornhill naar Krugerpark

27 augustus 2015 - Kruger National Park, Zuid-Afrika

Vandaag de reis van Thornhill naar Kruger! Want jeetje alles is een reis hier.. wat een kilometers maak je hier zeg. Maar goed dat is hier heel niet erg want je hebt altijd wel iets moois of indrukwekkends te zien! 8.00 vertrokken om deze dag veel wild te spotten! Want ja daar was het toch wel voor bedoeld! En jemig wat hebben we veel gezien! Impala's, buffels, wilde zwijnen, neushoorn, giraffen, nijlpaarden, apen heel veel, leeuwen, heel gaaf een luipaard! (Wow wat een beest is dat!! ) en olifanten! En dat was voor vandaag ons hoogtepunt! Ze liepen met zijn 17en naar een modderpoel achter elkaar aan eerst over de weg en dan aangekomen bij de modderpoel en gingen daar spelen rollen en spuwen met de modder wow!! Dat was echt even tranen in je ogen momentje! We waren precies op het juiste moment op je juiste plek zoals er mooi gezegd wordt! Dit was echt heel bijzonder! Aangekomen bij onze prachtige tent op een prachtige plek aan de Sabie rivier kijkende naar de nijlpaarden en krokodillen aan een Amarula en dan weer lekker op tijd ons bedje in!

1. Anneke:
    30 augustus 2015
    Wat een ervaringen! Super leuk! Geniet van jullie verhalen!
    Dikke kus, mams. XX
  2. Joke:
    31 augustus 2015
    Wat een leuk verhaal weer! Jullie wensen zijn wel vervuld zo. Nog veel plezier ! Liefs