Dag 10 Hluhluwe park

1 september 2015 - Hluhluwe, Zuid-Afrika

Lieve allemaal, nou daar ging ons wekker je. . Ppff 4.20. Gauw onder de douche want anders wordt ik niet wakker hoor.. snel de tas pakken en warm in pakken. Alles met laagjes. Ons ontbijtje wat super lief door onze lodge in de koelkast was klaar gelegd hebben we eerst met de groep opgegeten bij het park aan de picknicktafel. Heerlijk dat met de zonsopkomst op de achtergrond! Echt geweldig! Toen het park in dit was weer heel anders, meer heuvel achtig en heel groen. Dus echt heel mooi. Mooi wild gezien! De olifanten van heel dichtbij. Zebra's, Gnoes, Duikers (kleine bokjes voordat je denkt hè ze waren toch in een park ) impala's, en de allermooiste van de dag, zoals iemand hier zei die is bonus als je die ziet. Een Cheeta! En ook nog met haar jong. Wow heel gaaf. We gingen naar een drinkplaats en daar kwam alles naartoe. Dat was echt prachtig om te zien. Eerst de cheeta toen kwamen de wilde zwijnen en toen echt een hele kudde zebra's!! WOW!! Dan kan je me echt een heel gelukkig mens noemen als ik dit allemaal beleef!
Om 13.00 gingen we lunchen en dat was op de braai en hij had van alles mee! Heerlijk. Lekker veel vlees voor Ray, salades, brood, heerlijk! En na even wat relaxen en veel gekletst te hebben met wat leuke mensen gingen we weer door.
We zijn in het park geweest tot 15.00 en konden het afsluiten als weer een prachtige beleving. Dus met een goed gevoel aangekomen bij de lodge even lekker douchen chillen op het balkon met een wijntje en klaarmaken voor het avondeten! (Een super leuk restaurant hier in de buurt)
Toen we naar huis gingen... daar waren ze dan... de nijlpaarden op de weg.. haha toch nog gespot! Wat een beesten zijn dat.
En nu... op tijd ons bedje in!
Dikke knuffel van ons!

1. Anneke:
    2 september 2015
    Weer zo'n heerlijke dag met een gouden randje, prachtig!
    Veel liefs van ons, lieverds!
    Xxx
  2. Mariska:
    2 september 2015
    Wat heerlijk om zo mee te lezen!
  3. Leo:
    2 september 2015
    hallo daar zijn we weer, wij maar hardt werken bij bob en nadine dat is onze vakantie maar met plezier.lekker genieten mischien hebben ze daar wel een dokters assistent nodig mag ray op de hyena's passen groetjes en knuffelen maar weer paps
  4. M&M:
    2 september 2015
    Zijn jullie het bloggen al moe? Wij het lezen ervan in ieder geval niet! ;-)