Dag 11 van St Lucia naar Umhlanga

2 september 2015 - Umhlanga, Zuid-Afrika

Zo heerlijk uitgeslapen vandaag tot 6.30 spulletjes gepakt en lekker ontbijtje in onze lodge. Daarna klaar gemaakt voor onze laatste uurtjes hier in St Lucia. Op naar de Hluhluwe rivier om de nijlpaarden, krokodillen en haaien te zien! En ja daar zijn ze! Heel veel, een stuk of 70 van die mooie jongens gezien. Zelfs 2 die aan het paren waren, denk je ohh al mooi en bijzonder om te zien. Nou niet bij deze jongens is gewoon keiharde veerkrachtig jho.. en kan een dag duren die vrouwtjes worden gewoon onder water gedompeld.. Nou dan ben ik blij dat ik een mens ben en dan maar soms knikkers verzamelen. Haha. . Krokodillen iets minder gezien omdat het weer iets te koud was voor ze. En zelfs haaien leven daar dus, heel bijzonder. 2 stuks gezien. Alhoewel de vinnen..
Daarna een leuk cadeau voor ons zelf gekocht bij de leuke kraampjes even lunchen en op naar Umhlanga. Wat is het hier anders zeg mooie wegen veel luxe hotels en op de boulevard zien en gezien worden.. We zijn even lekker over het strand gelopen en een ordinair soepje bij de supermarkt gekocht waarvan zo mooie en veel dat hebben wij geen eens.. En lekker naar de lodge en koffers pakken! Want om 5.00 gaat de wekker.. Want het vliegtuig vertrekt om 8.00!
Dikke kus van ons! We missen jullie een beetje

1. M&M:
    Mooie foto's :-)
  2. Anneke:
    3 september 2015
    Leuk!! Dus haaienseks is niet echt jouw ding? Heerlijk verhaal weer! Dikke kussen van ons! Xxx
  3. Leo:
    3 september 2015
    he hallo maar weer lekker genoten dus,is het zo anders ja kan eigenlijk niet anders in zo'n groot. hoor weer van jullie groetjes paps en de knuffel