Dag 12, binnenlandse vlucht van Durban naar Port Elizabeth

3 september 2015 - Addo Elephant Park, Zuid-Afrika

Hey allemaal!
Vandaag begon de dag weer lekker vroeg! Want we gaan een binnenlandse vlucht maken om wat tijd te rekken. Er wordt door vrijwel iedereen gezegd dat er van Durban naar Port Elizabeth niet zo veel te zien is.. Dus wij richting vliegveld om 05.30 en om 6.00 de auto ingeleverd. Iet wat vies, maar goed het was oké ; -)
Dus inchecken wat ik wel spannend vond want we hadden geen tickets gekregen.. Maar niks aan het handje we konden gewoon inchecken. Dus 8.00 vlogen we en om 9.20 waren we weer geland. Onze nieuwe auto ophalen, en nu hebben we een knalrode! Haha.. Toen zijn we erna gelijk door gereden richting Addo Elephant park! Het had hier de hele week geregend en het wordt nu beter zeiden ze, hadden wij even mazzel. :-) nou dat was wel te zien we reden door de armere gedeeltes en ppff daar stonden de huizen en hele tuinen en straten blank.. heel triest om te zien. ..
Maar uiteindelijk aangekomen bij het park, en wow wat een prachtig park zeg! Heel mooi groen en heuvelachtig, echt super! Heel veel mooie dieren gezien, maar helaas geen mannetjes leeuw, wat Ray zijn doel toch wel een beetje was.. Maar we moeten wel even kijken naar wat we nou allemaal wel gezien hebben, dan ben je toch rijk met wat we allemaal beleefd hebben. Dus toen was het tijd om naar onze lodge te gaan, was even zoeken na een hoop gehobbel maar wow weer een super leuke plek dit zeg! We hebben daar lekker een hapje gegeten omdat er verder niks is in de omgeving, met mensen die we vanaf het begin steeds tegenkomen 2 flesjes wijn erbij en een paar biertjes en zo is deze dag weer aan een mooi eind gekomen! Dus tijd om ons bedje op te zoeken en de dag weer te beginnen!
Enne M&M nee ben het nog niet zat het schrijven ervan, vooral niet als ik lees dat jullie het zo leuk vinden om te lezen haha

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Leo:
    4 september 2015
    hoi toppie, weer heerlijk om te horen dat het nog steeds mooi en goed gaat, genieten jullie maar lekker. groetjes paps en een knuffel
  2. Maarten:
    4 september 2015
    Goed om te horen dat het zo lekker gaat.
    Blijf genieten en kijk goed om je heen, voor dat je het weet heb je een leeuw in je nek hahaha
    Ben benieuwd naar het volgende verslag van jullie.
    Groetjes uit het safaripark in Leusden (koud en veel regen)
  3. Anneke:
    4 september 2015
    Dat is het hè. dan waardeer je onze luxe des te meer. Maar weer prachtig weergeven. Leuk, meis!
    Liefs van ons!