Dag 13, van Addo Knysna

4 september 2015 - Knysna, Zuid-Afrika

Goedenavond allemaal!

Nu al gaan onze oogjes al bijna sluiten, want onze dagen beginnen vroeg en best gevuld.. Maar zo leuk allemaal steeds weer! Vandaag ietsje uitgeslapen tot 6:30 koffer en backpac weer gepakt, ontbijtje met omelet en wel de dag begonnen! En gaan!.. We gingen vandaag de tuinroute af. We zijn begonnen bij Jeffreys Bay en toen op naar de ( daar komt het...) Tsitsikamma route.Tja en ik kan niet anders zeggen het was weer prachtig! Dit is weer Afrika maar dan heel anders. Prachtig groen mega mooie bergen en heuvelachtig. Om verliefd op te worden. Er is daar een gigantische brug die we overgestoken zijn en genoten van het uitzicht! Lekkere lunch en toen door naar de punten waar je walvissen zou kunnen zien.. Maar helaas.. Niet gezien, maar ik zei al tegen Ray, ze sparen hun energie voor over 3 dagen als we naar ze toe gaan met de boot ;-) daarna steeds gestopt als het ons mooi leek, dus ja niks te klagen en heerlijk genieten zo. Uiteindelijk zijn we om 16:30 aangekomen bij onze Lodge Inyathi en hebben we daarna een lekker plekje uitgezocht bij een restaurant aan het waterfront. HEERLIJK! Ahh en we hebben Zebra gegeten.. Was wel lekker.. dus nu lekker relaxen en nagenieten met elkaar van deze dag!

Dikke kus voor jullie allemaal van ons

1. Leo:
    5 september 2015
    hoi mooie foto's weer ,en een touwbrug zo te zien, zebra is die dan niet beschermt ? groetjes paps en een knuffel.
  2. Anneke:
    5 september 2015
    Prachtig! Wat een mooi land zeg! Geniet er van! Ben benieuwd naar de walvissen! Veel liefs van ons xxx