Dag 14 van Knysna naar Gansbaai

5 september 2015 - Gansbaai, Zuid-Afrika

Lieve allemaal,
Vandaag weer vroeg op omdat we aardig wat kilometers af moesten leggen (492km) dus even voor 7.00 zaten we in de auto! Om wel tussendoor even lekker te kunnen lunchen en als we wat moois tegen zouden komen we daarvan konden genieten. Zo zijn we ook langs l'Agulhas gekomen, het meest zuidelijke punt van Zuid-Afrika waar ook de Indische en Atlantische oceaan bij elkaar komen. En wat wel grappig was, dat je het ook zag. Bepaalde stroming.. en verder tja.. Weer een adembenemend plaatje! Echt super. De temperatuur begon ook lekker te stijgen van 7 graden bij vertrek en om 12.00 24 graden.. dus de korte broek ligt bij ons altijd voor het grijpen! Vanuit daar nog lekker wat rondgekeken en genoten van alle mooie plekjes! Daarna ingecheckt en ohh wat is dit toch ook weer een leuk plekje! We zitten bij mensen in huis eigenlijk, is helemaal omgebouwd maar echt super en heel erg gezellig! Daarna hebben we ons lekker opgefrist wat dingetjes voor morgen doorgenomen (want we gaan met haaien duiken!) en tijd om lekker een hapje te gaan eten! Dus weer een heerlijk dagje zo! Veel liefs van ons!!

1. Jan:
    6 september 2015
    Jullie hebben
    alweer een hoop mooie dingen gedaan nu de haaien nog veel plezier
  2. Leo:
    6 september 2015
    hoi daar had je even de overstap naar de zuidpool kunnen , ziet er weer goed uit groetjes paps en een knuffel