Dag 15 van Gansbaai naar Hermanus

6 september 2015 - Hermanus, Zuid-Afrika

Vanochtend werd de zorg nog even voort gezet door lieve Nell! Die echt een mega ontbijt had neergezet voor ons! Wat een lief mens! Ze zei het kan jullie laatste maal zijn. Haha goeie insteek voordat je de kooi ingaat om met haaien te duiken. Dus wij op daarnaartoe. Alle uitleg gehad wat we wel en niet mogen doen. Toen de boot in eindelijk! We hadden heel wat hoop alles werdt het water ingegooid.. eerst de koppen tonijn aan stukken gehakt en de rest met water gemengd voor de geur. Dus de kooi in.. Ray was als 2e de eerste groep had er een uur in gelegen en kreeg het toch wel erg koud. Dus toen had Ray zoiets nu ik! Nou geen verdomde haai....:-( zeemeeuwen en visjes zat maar niet the real stuff! Helaas... het zat er niet in voor ons.. Maar dat is de natuur.. Erna zijn we naar onze lodge gereden iet wat teleurgesteld in Hermanus. Toch weer een erg leuk plekje! Toch hebben we de kust weer opgezocht om walvissen te spotten. En Ja!! Daar waren ze 3 stuks.! Heel gaaf wat een beesten zeg! Heel mooi! Dus toch met een tevreden gevoel lekker opfrissen en klaar maken voor het eten! TAPAS! :-)
Iedereen! Oogjes dicht en Snafeltjes toe!
Liefs van ons!

1. Anneke:
    7 september 2015
    Jammer van de duik zonder haaien. (Al vind ik dat niet zo erg, hoor) Staan er nog duiken op het programma?
    Al met al een leuke verjaardag geweest, lijkt mij.
    Slaap lekker, droom fijn...
  2. Leo:
    8 september 2015
    hoi nou toch nog wat gezien een paar grote goedmakers lekker genieten groetjes paps en een knuffel , leuk tot het volgende nieuws ;-}