Dag 16 Van Hermanus naar Stellenbosch!

7 september 2015 - Stellenbosch, Zuid-Afrika

Vandaag de dag is mijn liefie jarig! Om dat even naar voren te brengen (al hoeft dat voor hem allemaal niet!) Heb ik stiekem bananen muffins gekocht en s'morgens met een kaarsje erop een glas jus d'orange en een kaart erbij hem wakker gezongen! Jarig zou je je voelen ;-) hierna zouden we de whale watching tour gaan doen. . Maar helaas.. Die ging niet door, door het slechte weer.(morgen krijgen we een nieuwe kans!) Dus we moesten even een midswitch doen! Dus wij eerst even rustig douchen ontbijten en op naar Stellenbosch wat eigenlijk later op de dag sowieso stond. We zijn langs de kust gereden om zo hopelijk nog wat walvissen te spotten maar dat niet, maar wel een enorm gaaf uitzicht! Wow wat was dat mooi! We zijn toen halverwege gestopt bij Betty's Bay waar de pinguïns zitten. En ja!!!! Daar daar daar en nog veel meer! Zo leuk! En wat een leuke beestjes ook! Je ligt helemaal in een deuk om ze. Super leuk om te zien.

De eerste proeverij hebben we bij een super de luxe wijnhuis! Deloire Graff! Eerst een lunch dat was gewoon sterrenniveau, eten bediening en hoe het er daar uitzag! Prachtig! En erna wat wijnen geproefd, nog nooit zoveel goede wijnen bij elkaar! En ja... zelfs Ray vond er lekkere bijzitten! Daarna zijn we doorgereden naar de lodge om wat spullen neer te zetten. Waar ik een leuke picknick geregeld had voor zijn verjaardag. Maar helaas letterlijk en figuurlijk in het water gevallen. . Dan maar binnen een beetje ervan geneuzel, en op naar de tastingruimte om nog wat lekkere wijntjes te proeven! Bizar. . Maar deze waren echt minder, want we kwamen erachter dat we een bepaalde streek hier lekkerder vinden als de wijn daar vandaan komt.! Maar weer super leuk gehad!, hele leuke uitleg en prima wijntjes! We zijn maar gelijk doorgereden daar een restaurants om de maag even te vullen.. En weer een toprestaurant getroffen met heerlijk vlees! Kunnen wij niet aan tippen hoor. ;-)
Met een goed gevulde maag en terugkijkend op weer een super mooie dag gaan we lekker ons bedje in! Xxx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anneke:
    8 september 2015
    Leuk! Heeft je lief toch nog een jarig gevoel gehad! Dus ook bij jullie is er nattigheid... Als het goed is, hebben wij het nu even gehad en gaat het vanaf morgen na-zomeren, lekkerrrr!
    Klinkt weer heerlijk, zoals jullie genieten!
    Veel liefs van ons!
  2. Leo:
    9 september 2015
    lekker jongens dat het toch toppe dag is geworden groetjes paps en knuffel ,deze knuffels hoef je niet bewaren ;-)