Dag 9 alweer... St Lucia

31 augustus 2015 - Saint Lucia, Zuid-Afrika

Vandaag lekker een relax dagje hoe wij het zelf ingevuld wilde hebben dus lekker wat langer slapen 7.30. Lekker ontbijten en daarna naar Cape Videl een nationale park! Echt een prachtig park heel veel groen hoe wij het nog niet gezien hadden. Super mooi. Hier heeft het namelijk al 4 maanden niet geregend dus alles is kurk droog en ze hopen echt op een aantal goeie buien.. Dus we zeiden al eind september komt het eraan ;-) sommige kleine armere dorpen die afhankelijk zijn van de regen hebben zelfs geen water daardoor. Want gemeente water kunnen ze niet betalen. Gelukkig schenken mensen ze wel het een en ander maar niet iedereen, dus dat is echt wel heel triest. Doet je weer beseffen hoe goed wij het hebben.
Maar we hebben lekker door het park gereden, niet veel wild gespot maar wel lekker langs het strand gelopen en lekker ontspannen. Daarna naar de lodge wijntje op het balkon hapje eten en toch nog even de avond door de bush. Want dan komt er toch wel weer heel wat anders tevoorschijn als overdag. We hebben weer prachtige dingen gezien en hadden een geweldige gids. Die man zag werkelijk alles! We hebben een stekelvarken gezien ( en kan je vertellen die bij ons stelt niks voor daarmee vergeleken ;-)) babybush, hyena's, kameleon, en nog veel meer. Maar allemaal weer even gaaf!
Daarna gelijk naar bedje 23.30 want om 4.20 moeten we eruit voor de volgende tour... dikke kus van ons!

En dank jullie wel voor alle leuke en lieve reacties allemaal!

1. Anneke:
    1 september 2015
    Ook lekker, zo'n dag voor jezelf.
    Tja, en dan besef je inderdaad hoe goed wij het hebben... Even de kraan opendraaien..

Jullie vervelen je in ieder geval niet!
    Dikke kus voor jullie van ons XX
  2. Leo:
    1 september 2015
    hoi jullie slapen nu maar weer toppie geweest lekkker ,we gaan ervoor (jullie) , maar weer genieten . groetjes paps en een knuffel ;-) ook jij ray