Dag 8 Mkhaya verlaten en op naar St Lucia

30 augustus 2015 - St Lucia, Zuid-Afrika

Weer vroeg op vandaag want we kregen eerst een safari om 7:15. Op zoek naar de zwarte neushoor want die hebben we nog niet mogen zien.. Hij deed erg zijn best.. De tijd verstreek en ja!!!! In de laatste minuten van onze drive! Daar is hij de zwarte neushoorn en van wel heel erg dichtbij gezien de Ranger liep naar hem toe en hij werdt wel erg alert.. daar kwam hij... nou onze Ranger Afrika deed ook maar even een stapje sneller onze kant op haha.. proef en daar stond hij neus aan neus met onze jeep... maar hij bleef staan en deed gelukkig niks want we bleven rustig en maakte onze foto's. . En zelfs Afrika maakte foto's dus ja dit was echt wel heel bijzonder! Op naar ons kamp en nagenieten van deze ervaring bij een ontbijt. Om 9:00 vertrokken we richting onze auto. Bij de auto aangekomen, uhm Ray.. Linksvoor ziet er erg plat uit.. Ja hoor lekke band. Dus nieuw bandje erom en gaan met die banaan.

Na een stuk rijden eerst die grens weer over, het blijft toch bijzonder haha. Om 14:00 aangekomen in St Lucia en tijd voor een lekkere lunch. Daarna lekker inchecken opfrissen even wat rondkijken hier en toen weer op voor het avond eten. Heel bijzonder hier kan je dat dus beter doen met de auto want, niet voor de criminaliteit maar voor de nijlpaarden die over de weg lopen. Nou Ray heeft aardig wat rondjes gereden maar helaas vanavond hebben we ze niet gezien.. Wie weet morgen meer geluk ;-)

1. Leo:
    31 augustus 2015
    hoi nou nu weet je wat het is in de jungle maar toch zie je maar geen elektra gas of stromend water uit de leiding ,toch lekker eten groetjes en een knuffel
  2. Anneke:
    Heerlijk! Wat een belevenissen, geweldig! Xxx
  3. M&M:
    31 augustus 2015
    Zo te lezen genieten jullie enorm, back to basic, fantastisch.
  4. Tom en Bernadet:
    31 augustus 2015
    hoi Katinka en Raymond, wat een fantastische verhalen en foto's. Dit is zeker een reis voor het leven. Geniet van alles wat je ziet.

Tom en Bernadet
  5. Maarten:
    1 september 2015
    Nou nou kan niet op zit ik hier achter de computer te lezen wat jullie mee maken fantastisch!! mooie foto's leuke verhalen , jullie nemen ons ook mee in deze wereld vakantie van jullie!! lekker blijven genieten dan ga ik nu weer aan het werk ;)
  6. Anja Bon:
    12 oktober 2015
    Ja, haha wij ook geen nijlpaard gezien in t dorp maar beter niet lopend naar de winkelstraat dusssss