Dag 7 game walk en game drive Mkhaya

29 augustus 2015 - Mkhaya Game Reserve, Swaziland

Vandaag werden we lekker op tijd gewekt voor de eerste game drive vandaag (5.45) knock knock wordt er dan geroepen en komt ze aan met de koffie. Dus opstaan helaas niet douchen even wat koud water in het gezicht en gaan. 6.15 de auto in! Weer prachtige dieren gezien was weer super mooi! We kwamen terug en daar stond ons ontbijt al klaar broodjes geroosterd boven het vuur heerlijk!. En toen stond onze Ranger klaar om 9.30 om de game walk te doen. Deze keer weer nieuwe dingen geleerd en hebben de de nijlpaarden en neushoorns van wel heel dichtbij bekeken. Toch even anders als je daar staat en niet in de auto zit. Maar erg gaaf!
Na 2 uurtjes gingen we weer terug en hebben we om 12.30 geluncht. Om 16.00 gingen we onze volgende game drive doen dus we hadden heel even tussendoor rust en dat was wel even lekker! Even lekker buiten zitten bij ons huisje en genieten wat er allemaal voorbij loopt. Want ja daar lopen de dieren ook gewoon.
Met de volgende game drive hebben we weer genoeg mooie dieren gezien! Iedere keer is het weer prachtig, de dieren blijven mooi en indrukwekkend allemaal.Op naar ons kamp en nagenieten van deze ervaring! Weer ontvangen in het kamp met kampvuur heerlijk eten wijntje en weer afgesloten met de super leuke traditionele dans! Lekker slapen en op naar de volgende dag.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Leo:
    31 augustus 2015
    jullli zijn lekker bezig zo groetjes paps en een knuffel
  2. Leo:
    31 augustus 2015
    lekker vroegertje maar je doet het ergens lekker genieten
    groetjes en een knuffie paps
  3. Anneke:
    31 augustus 2015
    Lekker druk programma, zo te lezen! Maar zo beleef je alles wel voor de volle 100%! Wat leuk zeg!! Veel liefs van ons! Xxx
  4. Joke:
    31 augustus 2015
    Lekker hoor met dauw op de ogen op pad!!!ha ha
    Hebben jullie eigenlijk nog een weekje strand om uit te rusten?
    Anders komen jullie vermoeider terug dan dat jullie weggingen!!
    Liefs dikke kusssssss